petak, 3. ožujka 2017.

Najbolji recept za pizzu

Pizza je bez sumnje jedno od najomiljenijih malih jela, a najvjerojatnije je i najstariji fastfood obrok na svijetu. Mnogi obožavaju pizzu i vrlo često ju pripremaju. Ja sam naravno kao i svi pripremala pizzu jako puno puta, sve dok ju nisam u potpunosti usavršila. Sada, definitivno uz ovaj recept, mogu reći da je moja pizza savršena i okusom je nevjerojatna.



Svaki put mi bude sve bolja i sve ukusnija, i jako sam sretna jer je to do sada jedino jelo koje mi uvijek, ali baš uvijek uspije. U mom receptu ću vam otkriti jedan maleni trik kojim se ja služim da bi pizza bila što ukusnija. 


  • Pizzu uvijek radim na papiru za pečenje jer mi je uvijek jednostavnije tako ju pripremati, također bude mi puno ukusnija i lakša za serviranje. Dakle, u nju sam dodala šunku za pizzu, gauda sir jer se lijepo topi, dodala sam mozzarellu, rajčicu i neizostavnu rikolu.
KLIKNI ZA RECEPT  <-----

Nema komentara:

Objavi komentar