ponedjeljak, 3. travnja 2017.

Dolcela, NAGRADNA IGRA



U zadnjih pola godine sam počela svakodnevno pisati i sada sam ovdje, ovo je moje mjesto itorta14 ovo je moja ljubav. Blog vodim svojim srcem i bez obzira na sve prepreke koje sam imala, vratila sam se i više ne idem. Shvatila sam da bez obzira na sve što ti se dogodi u životu, bez obzira na brojne uspone i padove, ti uvijek pronađeš način da činiš ono što zaista voliš.
Kada sam postavila recept za “Tortu od lješnjaka i šumskog voća”, mnogi su me pitali gdje sam kupila stalak za tortu i po raznim grupama na facebooku sam vidjela da mnogi traže isti takav stalak. Pa sam odlučila biti kreativna i poslušala sam vaše želje.
Sviđa li vam se ovaj stalak?
Naravno da vam se sviđa! No, znate što? On od danas može biti vaš, naravno nije jednakog izgleda kao moj, ali je jednako lijep i mislim da će jedna osoba od vas biti jako sretna sa poklonom koji može osvojiti. I pssst, u njemu može pronaći i jedno jako lijepo iznenađenje!! 🙂
Neka ova godišnjica bude obilježena, i neka nekome od vas donese puno sreće!

Nema komentara:

Objavi komentar